Det var inte bara jag som suckade..

Hej!
Ännu en skolvecka har börjat, och vi har fortsatt ha lite lektioner och sånt där. Måste erkänna att jag inte riktigt hänger med i svängarna på lektionerna, men det fixar sig nog. Efter skolan skulle jag byta mitt busskort till pluskort, och det första jag märker är att mamma hade råkat ta pengar från mitt konto istället för att ge mig, duktigt mamma! Efter det kom jag till SL-center och suckade när jag såg att det var 20 nummer före mig. Efter ett par minuter upptäckte jag att jag hade missat att det stor en 4 och inte en 5. En högre suck, 120 nummer före mig. En och en halv timme senare satt jag på bussen hem. Gud vilken trevlig eftermiddag jag har haft, verkligen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vill inte vara jobbig, men jag upptäckte också den låååånga kön och gjorde en lite chansning och gick till pressbyrån. Ingen kö och jag gick glad därifrån utan ett terminskort, men med ett plusskort i handen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback