Onsdag.

Idag var det normal skoldag igen, och jag pluggade på helt okej. Några i klassen betedde sig riktigt illa idag, och jag ville nog helst smälla till dem. Men det är ju antagligen inte det rätta sättet, och dessutom vet de att de gjorde fel. Efter skolan åkte Patrick och jag till centrum för att långa bok till Engelskan.

Efter det åkte Patrick hem, jag gick och köpte en glass och gick sedan hem. Inte den bästa promenaden direkt, det var varmt och min väska var tyngre än vanligt med både dator och skolböcker. Idag blir jag nog hemma och tar det lugnt, kan behövas med tanke på att jag inte sovit ordentligt på hur länge som helst. Skolfoto imorgon också, men jag orkar inte göra någon grej av det. "Vanliga kläder" it is.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha, har alla fotobloggar nu? Skoj :)

Postat av: wahlman #16

självklart så ska du få dig en autograf ;) jag gör allt för mina underbara fans =)

2008-09-24 @ 18:11:53
URL: http://wahlman16.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback