När tankarna tar över..

Helt plötsligt måste jag starta om en process som jag trodde var avslutad. Samtidigt visste jag att den skulle återkomma, eller utvecklas till någonting mer. Jag önskar bara att jag förstod mig på mig själv. Mitt liv går ut på att finna mig själv, men jag känner att jag aldrig hittar fram. För att kunna avsluta en process behöver jag problemfria människor, eller människor som i alla fall låter besvärligheter ligga åt sidan. Killar med andra ord. Killar är underskattade, och jag saknar dem otroligt mycket just nu.

Kommentarer
Postat av: kentiger

Haha, det där var faktiskt väldigt bra sagt av dig Petra, jag tror jag förstår hur du menar. krama

Postat av: Mia

Jag håller med kentiger

2008-09-04 @ 19:34:08
URL: http://marengzwich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback