Mycket smidigt.

Jag undrar ifall bilddagboken börjar bli någon form av porrsida, eftersom folk bara lägger ut bilder på deras lite mer privata delar. Jag slumpade nyss lite och fick bara upp bilder på mäns ding-dongs. Inte najs. I've seen enough. Jag råkade ju söka på "Penis" under sexualkursen. Jag skulle få fram en tecknad bild, och sökte därför på "penis" under bildarkivet på google. Inte fan tänkte jag på att det kunde komma lite mer verklighetstrogna bilder. Inte mysigt, alls. Ett mycket klantigt misstag, som jag förhoppningsvis inte gör om igen.

Snälla människor, uppmuntra mig lite. Berätta om när ni senast gjorde bort er. Ni har redan fått höra en del av mina bravader, om inte så kan ni ju alltid läsa ett par av mina bekännelser
här. Jag har ett långt liv att leva, så jag gör nog antagligen bort mig ett par gånger till. Bjud på er själva lite nu, så farligt är det inte.

Kommentarer
Postat av: Tiger

Bilddagboken går utfööör!!! O.O



Hahahahahaha jag ska komma på något att berätta!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback