Millencolin!

Godmorgon! Konserten igår var jättebra, och när Detox och The Ballad spelades så skrek jag, mycket. Det var underbart. Dessutom spelade Neverstore och Tysta Mari innan, som förband typ. Sångaren i Neverstore var snygg, mycket snygg. Sjöng bra gjorde han också, jag borde kanske börja lyssna lite på dem. Lite i alla fall. Det var en mysig kväll helt enkelt, trots att killar kan bli helt galna på konserter. Vilket jag tycker är lite obehagligt, menmen.. Det var en lyckad kväll. På bussen hem blev Lina kallad för blondinbella, och jag för "kompisen". Komplimang eller inte?

Efter många om och men har vi nu bokat biljetter till Sugarplum Fairy! Det blir helt underbart, och det är inte ens 2 veckor kvar. YAY!

Jag har inga bilder från igår, eftersom min mobil strejkade totalt. Jag tror att Bernt inte kommer leva så länge till...

Kommentarer
Postat av: Tiger

HAHAHAHA gud vad roligt x'''D Blondinbella xDDD SUGARPLUM HERE WE COME!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback