Lets face it.

Jag blir rätt fascinerad över hur dålig smak jag måste ha när det gäller kläder, skor osv. Folk verkar hitta sina nya favoritplagg överallt, och detsamma gäller skor. Själv går jag och klagar över hur fult allting är, speciellt skor. Läser man så många bloggar som jag gör så ser man dagligen bilder på "snygga skor", och jag har hittills inte fastnat för ett enda par. Jag har ju alltså sett ett blandat utbud av varje affär, och trots det tycker jag att alla är fula. Och jag är inte så dum att jag ska försöka övertyga folk att de är de som har dålig smak, eftersom det är me against the world i princip. Jag får väl helt enkelt leva med att jag har dålig smak, och hoppas att folk har överseende med att jag kanske inte kastar mig över era nya skor.

Detta betyder självklart inte att jag tycker allting ni har på er är fult, utan snarare att jag aldrig skulle kunna se mig själv i dem. Så det är absolut ingenting emot era val.

Kommentarer
Postat av: Tiger

Jag tror jag förstår hur du tänker. jag är inte såå mycket för skor och kläder, men det är roligt att hitta sånt man gillar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback