Guitar Hero

Hej hopp! Inatt sov jag hos min syster, Frida. Innan det var jag och Frida och åt middag hos mormor. Hon är så himla söt, och var jättestolt över att hon lyckades vinna hela tiden när vi spelade spel! Efter middagen åkte jag och Frida och hämtade madrass och sånt hos Fridas kompisar, och sen åkte vi hem för att kolla på film. Men vi hann bara kolla en liten stund, innan samma kompisar ringde och tyckte att vi skulle komma till dem för att kolla på film och spela Guitar Hero. Så det gjorde vi. Jag kom till medium på Guitar Hero! Jag som är så himla dålig! Fast å andra sidan gick det ganska kasst på Medium. Jag får spela lite oftare helt enkelt...

Skolan idag var ganska intetsägande.. Vi hade seminarium, och jag pratade på om lite allt möjligt.. Vete sjutton hur det gick..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback