Grön gegga..

Jag har någon slags sörja i håret. Jag önskar att jag kunde säga att det är en kladdig, grön, svalkande hårinpackning som jag har smetat in. Men tyvärr är det inte det, faktum är att jag inte har någon aning om vad det är. Mer än att det låg på taket på en korvmojj, och fick för sig att rinna ner just när jag gick förbi. Inte mysigt. Jag får nog hoppa in i duschen och gnugga bort skiten, för det är nog inte någon särskilt hälsosam kur - vad det nu är.

Det känns som om allting händer mig för tillfället, men det gör ingenting. För det är ju ändå rätt komiskt alltihop, och livet blir så mycket roligare med lite skratt. Lina och jag har just haft en oerhört rolig(och givande) sms-konversation. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Nene

Svar: okej, tack för tipset :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback