Do they know it's christmas time at all?


Hello julfeeling! Helt plötsligt bombar min spellista mig med en massa mysiga jullåtar. Man blir så varm inombords, jag älskar verkligen julen. Inte på grund utav presenter och ytliga saker, utan bara känslan - glädjen. Traditioner som alltid går till på samma vis, men som man aldrig tröttnar på. Skivorna med låtar som man kan utantill, till och med ordningen som låtarna kommer. Maten som smakar extra bra, och alla underbart goda onyttigheter. Även glädjen man känner när man har gett bort en perfekt present till någon. Snön utanför fönstret när man vaknar. Alla fina lampor och ljusstakar i fönstren.

Vad är jul för er?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nej inte yazmina ;O

Postat av: Patrick

Sv: Tack Petra för dina snälla ord =)

2008-09-30 @ 06:51:18
URL: http://paatricks.blogg.se/
Postat av: Roxy

Jag håller med, julen är mysig och underbar :)

2008-10-02 @ 09:01:29
Postat av: Tiger

JAG VILL HA JUL NU! Jul är bäst <3

2008-10-02 @ 22:22:51
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback