Härliga måndagar...

Hej människor!
Idag var Patrick och jag och gymmade. Vi var rätt slöa, men försökte så gott vi kunde. Sen ägde Patrick ut mig totalt på stretching, jag är verkligen den ovigaste människan jag känner. Sedan knallade jag hem, och fick äta någon konstig majs-klump-sak som smakade nada. Den orsakade bara kräkreflexer. Men det sa jag inte, eftersom det var min systers pojkvän som hade lagat.

Nu har jag legat i bastun ett tag, och sedan tagit på en värmade ansiktsmask. Vilken ljuvlig! Den värmde hela ansiktet och var jättejättemysig. Jag fryser om mina fötter, och längtar lite extra till Kreta. Dessutom skulle jag vilja ha ett par sockor. Sånna där gråa mysiga små saker. Vart kan man köpa det? Stadium? Kanske blir att leta efter det imorgon.


teneriffa...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejsan! Kan du berätta hur man tar bort understrecken i kategorier, arkiv och kommentar m.m?

Postat av: Tiger

PATRICK ÄR BÄST!! :)

2008-10-07 @ 21:53:05
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback