Tisdag.

Dagen började med stress, mycket stress. Patrick ringde mig när jag satt på bussen, och sa att jag skulle hoppa av den eftersom det hade skett en olycka. Busschaffören hade tydligen sagt till de som hade bråttom att de skulle åka till Hökarängen och ta tunnelbanan därifrån istället. Så det gjorde vi. Och vi kom för sent. Första gången i den här skolan, och det var på ett studiebesök. Finfin timing! Men, det gjorde ingenting och resten av dagen rullade på som vanligt.

Nu har jag varit på Patricks träning och kikat, dessutom fotograferade jag till ett av mina uppgifter i skolan. Det var roligt att se, de var verkligen duktiga tyckte jag. Nu hoppas jag bara att jag fick fina bilder!

Nu ska jag nog hoppa i säng strax, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback