Gillar du korv?

Vilken dag! Den började med att jag var ruskigt stressad, vilket gjorde mig riktigt korkad när Patrick ringde mig 5-10 minuter innan jag skulle springa till bussen. Jag sprang och hämtade det sista, samtidigt som jag pratade med Patrick. Jag letade efter lite grejer i flera minuter, och tillslut utbrister jag "Vart fan är min mobil!?" till Patrick. Jag kom på mig själv i min dumhet, och började asgarva. Patrick skrattade och sa "Det där gjorde min morgon, det här kommer bli en bra dag!".

Jag kom till skolan och höll på att kissa på mig av nervositet, muntlig redovisning stod på schemat och jag kände mig inte ett dugg sugen. Men det till slut helt okej, och jag känner mig rätt nöjd ändå. Efter skolan åkte Patrick och jag in till Söder, köpte biobiljetter och satte oss för att käka lite lunch/middag på Taco bar. Det var första gången jag åt där, inte illa faktiskt! Därefter köpte vi lite godis och satte oss sedan i biosalongen för att se Patrik 1,5. Den var bra, men jag trodde faktiskt att det skulle vara mer komedi än vad det var. Innan bion såg vi även Christin Meltzer(stavning?) från Hey Baberiba! som öppnade en banan. Vi blev glada.

Hörde även att Lina hade haft en fantastisk dag på sin prao, jag är så glad för hennes skull! Ska bli spännande att höra vad hon får vara med om imorgon, hon praoar ju liksom på Sveriges radio! Helgrymt!

Nu måste jag hoppa i säng. Jag hör av mig imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback