En mysig söndag.

Idag träffade jag Elin, som sagt. Vi skulle egentligen åka in till den så kallade Chokladfestivalen, men precis som för två år sedan så tog vi bussen tillbaka direkt när vi kom fram. Kön till ingången var lång, så varken jag eller Elin kände oss särskilt sugna. Vi åkte in till hötorget istället, köpte lite brändla mandlar och slog oss ner på ett café där vi satt och pratade jättelänge. Mysigt!



Nu har jag precis njutit av glass med hemmagjord kolasås. Underbart gott faktiskt, och himla enkelt att göra. Nu vet jag inte riktigt vad jag hittar på. Antagligen lägger jag mig och kikar på Andra Avenyn.

Kommentarer
Postat av: Gurra

Fin bild :O xD!

2008-10-12 @ 23:51:26
Postat av: The King

ELIN! :O

2008-10-14 @ 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback