Att laga en majskolv

En majskolv ligger i micron och väntar på mig, antagligen ganska äcklig. Jag har aldrig gjort majskolv förut, så jag antar att det inte kommer vara någon succé. Men jag är trött på att laga korv eller någonting annat trist när jag är ensam hemma. Och idag åt jag och Patrick pizza på Lilla Italien på håltimmen, så jag behöver inte någon stor måltid nu.

Ikväll blir det P3 live ikväll, med två artister/band som jag aldrig har hört förut. Men nu hittade jag Anna Maria Espinosas myspace, där det låg 2 låtar. Så lite ska jag nog hinna lyssna innan jag sticker.

Jag återkommer med fakta om min majskolv. Den verkar ytterst intressant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stek den istället! Sen har du på bregott och flingsalt drööööööööööööööööööööööööööl

2008-10-02 @ 13:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback