The day.

Idag var det öppet hus igen.
Det var mycket mer besökare idag, så vi fick putta in en massa människor i rummen. Jag tycker faktiskt att det är ganska mysigt att vara kvar i skolan såhär, när man inte behöver plugga utan man kan prata om precis vad som helst. Det är härligt att alla är glada och trevliga och man lär känna varandra på ett annat sätt. Jag trivs i min skola!

Jag, Sophie och Gustaf åt middag på donken idag - eftersom skolan serverar en oätlig pastasallad till oss som är kvar. På vägen dit ville Sophie lägga sig i en snöhög, så det gjorde hon. Tyvärr var den stenhård, och Sophie sjönk inte ner mer än någon millimeter. Det var en underbar syn, och jag kan le åt det länge. Men det var antagligen inte särskilt skönt...

Vi hörs imorgon istället, jag har ändå inget intressant att säga.

Kommentarer
Postat av: Sophie

hahaha Petra är söööööööööööööööööt! <3



och nej...det var inte skönt :( men den såg ju så FÖRBASKAT inbjudande ut :O <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback