Sega måndag.

Idag har jag varit sjukt trött, och det blev faktiskt inte bättre av att sitta och lyssna på 40 låtar på tema-redovisningen. Men visst, mycket hellre det än en milslång föreläsning! Dessutom lyckades jag äntligen möta Sophie i skolan idag. Jag kan inte förstå att vi går i samma skola men aldrig ser varandra, och det var ju på håret att vi hittade varandra idag. Sophie visste tydligen inte att hon satt på plan 8, utan hon var bombsäker på att hon satt på plan 6. Jag sprang runt och letade som en galning!

Jag fick ett sms från mitt sommarjobb idag, de vill att jag ska jobba på julmarknaden. Det ska bli roligt, och trevligt med lite pengar också! Dessutom ska
Tobias jobba, så det blir roligt!

Nu ska jag försöka steka ris, det kommer gå åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Tobias

yes så vi får väl grilla korvar tsm ;) haha

Postat av: Lina

Så typiskt Sophie! XD



Men ååååååååååååååååååh det är SÅ KUL att du har fått jobb på julmarknaden :D :D jag blev fett glad :D Grattiiiiis!!!

2008-11-10 @ 19:02:02
URL: http://pottfrilla.blogg.se/
Postat av: Sophie

HAHAHAHA HEEEEEY! :O



snacka inte skit om mig va?! :O hahaha nej förlåååååååååt Petra xD så pinsamt asså..men det var GRYMT att äntligen få träffa dig i skolan! :)



DU ÄR SÅ MYSIG! :O <3 visste du att Petra var mysig Lina?! :O

2008-11-10 @ 22:47:35
URL: http://mylifeasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback