Ryggbajs

Jag har ont i ryggen.

Yogan var riktigt tråkig tycker jag, men det handlade nog mest om att jag inte kunde göra övningarna. Men jag ska inte skylla allt på ryggen, jag är riktigt osmidig vilket inte direkt får mig peppad att försöta. Sen har jag ju aldrig varit någon höjdare på att slappna av heller.. Jag är i alla fall jättetrött i ryggen nu, efter att ha tränat också. Egentligen borde jag träna upp min rygg, men det känns så himla meningslöst. Min rygg kommer aldrig bli rak, utan jag kommer alltid vara lite böjd. Då känns det bara som ödslad tid.

Nu har jag som sagt varit och tränat, och sedan åkte mamma och jag förbi McDonalds. Perfekt mat efter träning, balanserar verkligen ;)

Kommentarer
Postat av: Lina



Ryggbajs XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback