Öppet hus och P3

Jag sitter kvar i skolan, själv. Patrick är sjuk, så han åkte hem istället för att vara med på öppet hus idag. Jag har lite huvudvärk, men annars mår jag rätt bra. Tråkigt att behöva sitta själv fram till halv 5, men om Sophie inte lyckas plugga skulle hon ta sig hit. Trevlans i så fall!

Ikväll är det P3 live igen! Hur mysigt som helst, och det ska bli trevligt att träffa Lina och Tiger. Länge sen jag träffade dem båda två. Bjuder på en bild från varje P3 live vi har varit på, jag har självklart med mig kameran idag också! Mys!
  

Kommentarer
Postat av: freja <3

Åh du har en jätte fin blogg och jag älskar dina bilder,du har verkligen talang :)

Kramar till dej <3

Postat av: Lina

BÄST :)

Eller, vilket har egentligen varit bäst?

Alla :)

2008-11-20 @ 21:16:49
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback