Mysmatte

Idag har jag varit fullt upptagen hela tiden serni. Dagen började med mys-matte. Jag älskar matte på onsdagar, och  hatar matte alla andra dagar. Annars åkte jag in till staden med Patrick för att testa Svampbob-tröjan  - men den var lite halvkonstig så jag vet inte. Inte värd 249:- spänn, men tillräckligt ball för att få i julklapp!

Jag fick skolkatalogen idag, och jag ser ut som en fjomp. Dessutom är jag med på första uppslaget, röd i ansiktet och gör en ful min. Illa! Riktigt kass fotograf som väljer den bilden, den var inte fin på något sätt - och då syftar jag inte bara på mig själv utan bilden var tråkig! Hur som helst, nu ska jag börja plugga skolkatalogen så att jag lär mig lite namn. Det gör jag jämt, jag tycker det är roligt. Lina har redan varit här och inspekterat katalogen, snabba puckar!

Nu måste jag nog skriva på min novell!

Kommentarer
Postat av: ellinor

haha, fotografen påminner lite om en konstig fotograf som vi hade i 9an! eller hon valde inte det fulaste kortet.. hon valde ett kort där massa skelar och kollar åt olika håll :P bara för att hon stått och knäppt med fingrarna undertiden och sagt att vi skulle kolla på dom, och så sa hon att hon var klar.. men tog ändå, och sa att hon bara skojat..! haha, hon var helt sjuk ;P

Postat av: Anonym

rooomphaaaaaaa

2008-11-26 @ 23:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback