Kärt återseende..

Nu har jag jobbat färdigt. Pust! Gud, ni förstår inte hur stört trött man blir i kroppen efter att ha stått upp 7 timmar både idag och igår. Men roligt var det, och jag lärde mig mycket. Första timmen tänkte jag att det aldrig skulle gå, att jag aldrig skulle få något flyt på det hela. Men sedan gick det super, visst gjorde man ett par missar lite då och då men det behövs.

Magistern kom till julmarknaden också, vad glad jag blev! Jag saknar KS jättemycket verkligen, det är ju ruskigt svårt att inte jämföra vad man har nu! Men jag ska inte deppa, jag har det faktiskt bra nu med. Och jag ska snart åka tillbaka till KS för att hälsa på. Jag känner att jag behöver upptäcka hur stört jobbiga sexorna är, så att jag slutar längta tillbaka.

Snart blir det hemlagad pizza. Mamma är bäst.

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha joaquim pontes kom ju förbi också, men han kanske aldrig kom in till serveringen ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback