Jag hade glömt..

Jag stannade hemma idag, eftersom jag vaknade med huvudvärk. Dessutom fick jag sådär sjukt ont i magen igen, det händer inte ofta längre. Det är så att man hinner glömma hur ont det gör, och igår var det riktigt illa. Jag började gråta och hela skiten. Men det gick över efter en novalucol. Så jag gick upp och gjorde i ordning mig imorse, men kände när jag var klar att det var smartare att stanna hemma. Jag vill vara pigg och kry imorgon när det är öppet hus på skolan, och sedan P3 live.

Jag har försökt att plugga, men inte lyckats särskilt bra. Dessutom glömde jag matteboken i skolan, klantigt! Vi får se, någonting måste jag ha gjort idag.

Jag hör av mig senare, förhoppningsvis lite piggare-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback