Igår var jag igång hela dagen..

..så hur mår jag idag? Inge vidare faktiskt. Jag vaknade imorse och var tröttare än någonsin, sjukt! Jag gick upp och var sjukt nära att gå och lägga mig igen, jag hade huvudvärk dessutom. Men när pappa sa att han skulle till Globen tänkte jag att jag skulle pallra mig till skolan trots att jag mådde som jag mådde. Jag var riktigt sunkig idag, med pappas gigantiska munkjacka knallade jag omkring.

Jag var så trött att ögonen gick i kors på lektionen, usch. Men jag stannade kvar till klockan 15, och åkte därefter hem. HELG! Inte en chans att jag åker till skolan imorgon när det inte blir något PH-samtal. På bussen hem höll jag på att somna, men jag har aldrig kunnat sova på bussen - och alltså inte idag heller. Istället kom halva Kumla skola på bussen. Barn på bussar är ungefär lika irriterande som en mygga som surrar runt huvudet när man ska sova. Riktigt jävla irriterande alltså. De sprang fram och tillbaka i bussen, brottades om platser och skrek på varandra. Barn borde bannas från bussarna när en passagerare har ont i huvudet.

När blev jag en gnällig tant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback