Forever young, I want to be forever young.

Jag har hållt pappas hand varje dag i en vecka nu. Varje kväll när vi gick mot en resturang för att äta tog jag hans hand och gick.

Jag lekte i vågorna tillsammans med Adam precis som vi gjorde för många år sedan. Vi åkte med vågorna in mot stranden, drev längre ut. Skrek när saltvattnet mötte våra ögon.

Jag och Adam kastade täcken på varandra i sängen, brottades och låtsasslogs med varandra.

Jag köpte kinder-choklad.

Jag älskar när jag inte behöver vara sexton år.

Kommentarer
Postat av: Tiger

Det låter verkligen väldigt fint. kram jag har saknat dig!!

Postat av: Jenny

Hett is back in town!





lustigt att man inte tänker på att man saknar nån när de finns 5 min från en men reser de iväg, då känner man...

2008-11-02 @ 17:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback