Chokladbananer, Lina! Chokladbananer!

Crazy night i Tyresö Centrum är verkligen crazy. Med hektopriset 1.90 blir Tyresös ungdomar som galna apor, hade jag kastat mig in i smeten hade jag blivit total-mosad. Jag nöjde mig med att skicka mina modiga vänner Billiam och Lina som kom ut glada med ett par chokladbananer och marsipanchoklad.  

Amy Diamond var dessutom på besök, hon var 40 minuter försenad och hade en barnslig tröja. Sedan sjöng hon ett par ganska trista ballader och vi sjöng med. Jag och Lina hade världens finaste bakgrundsbild på mobilen, men nu har i alla fall jag bytt. Nu ska jag ligga lågt. 

Godnatt!  

Kommentarer
Postat av: beeeeexxX

hahaha, jag va inne i kriget och klättrade halvt över folk :D skitkul ^^



amy är liksom lika gammal som oss, och hon ser fan inte ut och vara äldre än 5! ANTI!

Postat av: Lina

"Chokladbananer Lina, CHOKLADBANANER!"

2008-11-29 @ 00:38:05
URL: http://pottfrilla.blogg.se/
Postat av: Gurra

de äckliga va när typ mammor tog godis med händerna usch ;S

2008-11-29 @ 17:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback