Onsdag!

Hej i lingonskogen. Här var det ju himla livat.. Jag är så trött, och inte alls på humör att skriva egentlige. Det blir ju bara "idag åt jag flingor"-inlägg. Men jaja, here we go.

Vi hade orientering idag, i vad de kallade okänd terräng - a.k.a Rudan. Där har jag knallat en massa med mormor, dock inte där vi sprang - och det hade hur som helst inte gjort så stor skillnad eftersom våra kontroller antagligen inte låg där när jag var ute med mormor för ett par år sedan.. Vi skulle springa själva, men det var väl ingen som undgick att alla möttes efter en halv minut för att leta tillsammans. När jag hade kommit upp för första backen, stod Billiam där och väntade på mig. Sen irrade vi omkring, men kom i alla fall tillbaka med alla 6 rutor fyllda med hål.

Mamma: Ska du spara den här tidningen?
Petra: Äuhm nej..
Mamma: Var det inga dofter du tyckte om?
Petra: Det är en tidning mamma, den läser man.

ibland känns det som om mamma är lite dum..

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha. jo det är dsant


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback