Mors dag

Eurovision var som förväntat, jag har nog aldrig kollat på den och sett de som var bäst(enligt mig) vinna. Jag kan väl kanske dra slutsatsen att jag har dåliga musiksmak? Jag tycker faktiskt att Dima Bilans förra låt var mycket bättre, då hejade jag ju faktiskt på honom. Dessutom var han mycket snyggare då :) 

Idag är det Mors dag, och jag borde kanske baka någonting till mamma?  Bara någon enkel kaka kanske, och på något sätt få fram ett hjärta som mönster? Jag får kolla vidare, har hittills inte hittat något speciellt. Jag måste hinna ta mig iväg till gymmet också, jag har varit himla dålig på den fronten...

Min blogg dör... Jag ska återuppliva den snart!


Kommentarer
Postat av: Annizh

Juste, det var den ^^
Den var MYCKET bättre!

Postat av: Beccsi

ÄNTLIGEN NÅGON SOM VET VILKEN DET ÄR! haha jag trodde jag var den enda som lyssna på honom ^^

han såg lite bögig ut nu ;/

2008-05-26 @ 20:38:25
URL: http://rrebeccatornstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback