Lättskrämd

På senaste tiden har jag blivit ruskigt lättskrämd. Jag har alltid varit otroligt lättskrämd, och folk har skrattat åt mig i år och dar för det. Men nu har jag blivit ännu värre! Jag blir verkligen rädd för allt, till och med mig själv. Jag kan röra armen, och helt plötsligt har hjärnan kopplat bort att jag just rörde armen och jag tror att det är någonting annat. Och jag vrålar.

Jag berättade det för mina systrar idag, efter att ha skrikit till när hunden sprang förbi mitt ben. De bara skrattade, som om det var något skämt. Elin har ju alltid skrämt mig, hon kommer ju alltid fram och stället sig framför mig - och säger BU. Jag skriker.

Jag borde kanske åtgärda det här problemet, det är ju illa.

och nej, ni ska inte börja skrämma mig hela tiden. då kommer jag kissa på mig.

Kommentarer
Postat av: Mia

Nej stackare! xD du får börja med något liknande fobiträning, utsätta dig för situationer som skräms tills dem inte skräms längre^^

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback