Euw..

Jag har precis tittat på 100 höjdare och druckit te. Sista avsnittet idag, och ja - de är väl i princip lika sjuka som vanligt..

Teet som jag drack var nog det vidrigaste teet jag druckit, det smakade bokstavligt galla - vilket är inte trevligt alls. Men, jag tror säkert det finns många där ute som gillar grönt te (green lemon)... Jag borde gå och lägga mig så fort som möjligt nu, Lina och jag ska trots allt fullfölja våra planer och mötas 05:45 för at gå promenad. Jag kommer vara så död alltså, herregud... Menmen, någon gång måste man ju testa?

Godnatt med er, och önska mig lycka till imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

hhaha naaw :) Så gulligt sagt :)

Postat av: Ina

Haha, lycka till ;>

2008-05-06 @ 00:28:17
URL: http://shiorina.blogg.se
Postat av: Annizh

jag hatar det tee:t, asäckligt. men finns andra sorter med grönt tee som är goda.

2008-05-06 @ 14:33:43
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback