Världens bästa läxa?

Första skoldagen är avklarad(för länge sedan). Jag måste säga att jag pluggade på rätt bra för att vara första dagen. Efter skolan tog några av oss bussen till trollbäckens centrum, jag skulle köpa lite grejer. Jag råkade även komma ut med lite onyttigheter.. Jag fick nog världens skummaste läxa idag, av Henke såklart. Under PH-samtalet påpekade jag att en film som Henke hade med sig var otroligt töntigt. Att jag tyckte att den lät så himla töntig. Henke tog illa upp över mitt påhopp och gav filmen till mig. Min läxa var att kolla på film.

Och gissa vad det var för film då? Fantastic Four, the rise of the silver surfer. Jag skrattar så mycket åt namnet, det är nog världens fjantigaste! Men det var bara pallra sig hem efter skolan och sätta på filmen. Haha.. Hoppas Henke blir nöjd med min recension, det tror jag dock inte. Jag var alldeles för kritisk, jag vill ju egentligen inte väcka honom ur superhjälte-världen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback