Torsdag

Hej!
Nu är det äntligen påsklov, och det känns himla skönt! Eftermiddagen har tillbringats med Fia, hon ville chatta med Lasse Lindh på PA men eftersom hon inte har någon gick hon med mig hem för att kunna logga in på min ;) Efter det drog vi till centrum eftersom jag skulle klippa mig. Men innan det bjöd jag Felicia på Ben n' Jerrys Baked Alaska, den var supergod! Vaniljglass med Marsmallows och vita choklad-isbjörnar! :) Anledningen till detta var att min lilla Fia fyller år när jag är borta, så jag var ju tvungen att fira henne lite nu.. :)

Jag klippte mig, och de sista tio minutrarna satt jag bara och längtade efter att få rufsa om håret när jag kommit ut från salongen. Jag älskar det! De gör mitt hår så himla fult, så det finns ingenting som är skönare i det läget än att rufsa omkring i håret!

Nu ska jag strax äta middag, vi är sena som vanligt. Sedan kommer jag tillbaka hit antar jag! :)

 
1. Fia i ett par heta glajjor.. 2. Glassen, vi var tvungna att äta med gafflar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback