Tom garderob

Kom just underfund med att jag inte har packat någonting alls än, och vi åker för fasen imorgonnatt! jag har gått fram till garderoben, studerat första plagget som legat där och sedan gått därifrån nöjd med att jag har kollat igenom att jag har alltid till resan. Men det har jag ju inte, jag vetefan vad jag har! Packa är alltid så jobbigt, man har alltid känslan av att man har glömt någonting. Kanske borde jag ta en sväng till garderoben för att spana in första plagget igen, så kanske jag känner mig bättre?

...

Okej, det funkade inte. Det var ju tomt där inne. Och nej, jag har inte börjat packa redan - min garderob är tom. Men jag måste iväg med mamma imorgon, så då kanske man hittar någonting.

Imorgon ska jag hinna..
..packa
..åka iväg med mamma och göra en massa grejs
..träffa Anders
..träna?
..ta det lugnt?
..äta
..packa lite till
..äta lite godis

sa jag packa?

Nu - sängen. Sov gott everybody.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du hinner med allt!
Ha en GLAD PÅSK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback