Söndagsångest

Börjar få lite sån där söndagsångest nu. Den kommer alltid rätt sent för mig, skönt det I guess. Jag har varit dålig, jag har inte pluggat någonting alls. MVG-prov på onsdag, och jag är rätt nervös faktiskt. Vilket märktes inatt när jag hade feta drömmen om att allt gick så himla fel på provet, när resten av alla MVG-barn hade skrivit klart hade jag skrivit ett litet fjuttigt ord. Förhoppningsvis gör jag lite bättre än så ifrån mig på onsdag.

Därför borde jag nu skriva ut lite artiklar, hoppa in i duschen, och sedan läsa artiklarna. Lättare sagt än gjort, bara att köra igång. Imorgon är det skola, yay!

PS. vindruvor är gott. DS.

Kommentarer
Postat av: Jossi

Fin blogg du har :D
Hoppas du får en bra dag i skolan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback