Påskägg

Nu har jag letat upp mitt påskägg, men jag var ju självklart tvungen att påminna mamma imorse. När jag hittade den blev jag full i skratt, det är tredje året i rad som mamma gömmer den på det stället. Hon gömmer det alltid under våra filtar i vardagsrummet. Jag visste faktiskt inte att mamma har blivit lite senil, men tydligen. Herregud! Haha!

Jag har tränat nu. Jag satte mig på cykeln, trampade 1 mil och körde sedan styrka. Nu är jag trött, eftersom jag inte åt något lunch innan - så lite godis gör nog susen. Nyttig är jag, jag vet. Men nu tänkte jag gå och duscha, men rakningen av ben blir nog senare ikväll.. Intressant fakta.com ;)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback