Konfaträff

Ska lite senare idag iväg på "återträff" för konfirmationen. Känns faktiskt inte så himla lockande, det finns bara ett par få jag vill träffa - och ett överskott av folk  jag inte vill träffa. Jag har liksom inte sett 95% av dem sen 1 juli, och det känns inte som det gör någonting. Sen att den andra gruppen är med känns inge kul alls, jag känner dem inte. Ska vi sitta med dem och kolla på en massa filmer och bilder? Nejtack.

Hehe, nejmen. Det ska bli kul ändå, det var länge sen. Fräscha upp lite minnen och sådär, fika tillsammans. Vi får helt enkelt se hur det går, det blir säkert kul! :)

 
Bild på hela gruppen, och en på mig och Jenny innan fyrhjulskörningen ;)

Kommentarer
Postat av: Mini

Vad mysigt med återträff!

Postat av: tilda

ha en bra dag!

2008-03-06 @ 20:35:59
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: jadu kan hända ;)

2008-03-06 @ 21:13:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback