Klenis?

Har tänkt på vilken liten mes jag är egentligen. Jag är rädd för så mycket, osäker över saker. Jag är en riktig liten fegis, och det oroar mig lite för inför framtiden. Hur jag kommer hantera olika situationer och så. Jag kan till exempel inte se framför mig hur jag skulle göra om jag blev hotad, om jag blev mobbad, om jag blev kidnappad eller vad som helst. Självklart planerar jag inte att bli något av dessa, hoppas verkligen inte att det händer. Men samtidigt känns det som man borde lära sig någonting om hur man ska hantera det, det kan ju trots allt hända i princip vart som helst, när som helst, hur som helst.

Mina 5 största rädslor

* Människors granskning jag är så rädd för folks blickar, rädd för hur folk ser på mig.
* Vassa föremål ruskigt obehagligt. När jag håller i en kniv kan jag alltid se hur den skär in i min kropp, uuuh.. Nu såg jag det igen.
*
Höjder tycker det är fantastiskt men ändå så otroligt hemskt.
*
Förföljelse jag är otroligt lättskrämd och klarar inte ens av små lekar. "Burken" är ett perfekt exempel, är alltid så himla rädd. Klarar aldrig av att gå själv. Laserdome var riktigt läskigt!
*
Mörker bygger väl mest på ovanstående. Tycker ändå att mörker kan vara rätt mysigt..

Vad är du rädd för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback