Äcklig novell och en överlycklig Petra

Första dagen på en vecka som jag inte känner att jag har något som tynger mina axlar, det känns underbart. Redovisningen imorse gick faktiskt helt okej, jag var inte sådär jätteförberedd - men det fanns värre! Och det var inte riktigt någon redovisning, så det var skönt! Dessutom fick jag en del gjort idag, skrev till exempel klart min novell.. Fast jag ska ändra mitt slut, för det var rätt kasst. Jag mådde faktiskt riktigt illa när jag skrev den, en sexscen med en 15-årig kille och en 68 årig kvinna. Ja, vad tänker ni? Det finns ju antagligen en hel bunt som tänder på det, konstiga fetischer det finns alltså.. euw!

Pappa meddelade mig igår att mitt objektiv har kommit! Överlycklig! Det skulle ju vara helt fantastiskt om jag kunde hämta den idag, och hinna ta lite fina kort på snön. Men pappa kommer säkert hem sent ikväll, om han ens kommer hem. *suck* Jag kan ju egentligen sticka ut och fota lite nu, objektivet jag har nu funkar ju också jättebra - men jag sitter här i
mina blåa shorts och har inget lust att stiga utanför dörren förrän jag ska åka och gymma senare..

Vi hörs! designerna är kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback