Mina favoritbloggar

Jag tänkte väl nu demonstrera mina favoritbloggar. Antagligen i brist på annat...
(ej i ordning)

-
Maria, en fotoblogg som lyser av glädje och som alltid får en att le. Hon tar fantastiska foton och visar dem på ett vackert sätt. En tjej med fötterna på jorden.

- Elin, jag har aldrig sett någon vara så bra som hon är. Hennes illustrationer och fotografier är verkligen hennes egna och man kan tydligt se att hon har lagt energi och glädje på dem. Dessutom är hon underbart söt.

- Lisa, jag brukar aldrig intressera mig av modebloggar, men den här tjejen skriver på ett sånt härligt sätt. Hon har en egen stil som hon verkligen passar grymt bra i. Hennes blogg skrivs som om hon bor i paradiset..

- Joel, extremt skön kille. Skriver om helt störda saker och har en kapacitet att få allting att verka roligt. Jag har aldrig sett en kille tänka lika mycket som jag, förutom Joel.

- Sebastian, ännu en fotoblogg av en kille som är otroligt duktig på det. Ännu en blogg som man blir himla glad av, och lite smått avundsjuk också.

- Amanda, en tjej som påminner lite om pippi till utseendet. Har en grymt ball stil, och jag har nog fastnat för den här bloggen utan att veta det. En annorlunda modeblogg antar jag. Bra är den i alla fall!

Sedan läser jag ju självklart Blondinbella (som jag mot förmodan börjar tycka om allt mer), Kenza, Kissie.. Men de läser man ju bara för att man måste, typ.

Extra cred till Club Vegas dessutom, som speglar killars tankar till fullo. I alla fall mina som killkompisar.

Kommentarer
Postat av: Annizh

Jag håller med dig om bloggarna. Men det är väl du som fått mig att läsa de, så inte så konstigt att vi är så lika (;

Postat av: joel

fan va kul...



Jagtackar för berömmet.. lika mycket för det positiva ordet störd som skön.. i mitt fall är jag dock nog mer störd än skön...



Minns min löjtnant ilumpen som dagen då jag muckade drog mig åt sidan och sa



"1318.. Se till att uppsöka sjukhus.. du måste ju ha en lätt mental störning"

"Ja löjtnant"

"utgå"

"Gå ut?"

"utgå"

"gå ut?"

"grov mental störning.. grov"

2008-06-17 @ 17:35:08
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback