Människor.

Igår när Lina och jag skulle ta oss från Ropsten ut till inspelningen undrade vi vart fasen vi hade kommit. Människorna där kändes ungefär som att åka till Abu Dhabi i Förenada Arabemiraten. Människorna var främmande, och tja - de såg helt enkelt inte ut som de gör i Tyresö. Men det var lite annorlunda ändå, vi var ju åt Lidingöhållet så jag hade förväntat mig lite andra människor.

På vägen hem såg vi även ett par japaner som knallade runt bland en massa extremt tråkiga och ointressanta hus. Hade de kamera med sig? Ja. Tog det kort? Ja.
Jag älskar japaner.

Sen hade vi ett par traditionella fjortisar på bussen på vägen hem, de hade varit på samma inspelning som oss. De skrek och stojjade som om de hade fått i sig 3 cider och en öl var. De hade bara käkat lite Ben n' Jerrys och en bulle. Jag vill inte träffa dem på fyllan.


Kommentarer
Postat av: Gurra

hahahha, va i stan idag och såg en sightseeing buss och hela bussen var full med japaner med sina kameror xD!

2008-06-18 @ 17:00:50
Postat av: Rebecca

hej! läs gärna min blogg, komentera e väll inte helt fel heller?? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback