Jag lever!

Nu är jag hemma från landet, efter att ha spenderat midsommar där ute. Jag tänkte väl höra av mig lite senare istället, eftersom Felicia kommer när som helst.

Men jag ville bara förklara för er som kommenterade fotbollsinlägget. Jag vet absolut ingenting om hur bra spelarna i Sverige spelar - och jag har absolut ingen aning om vem "Seb Larsson" är. Och det där med Chippen menade jag ju självklart att foten skulle läka så att han skulle spela, jag var ju knappast seriös att han skulle ut på planen med en skadad fot! (nu kom jag föresten på att det kanske inte alls var foten utan knäet eller något, men jaja.. )
hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Avionaa

ha en trevlig kväll:)

Postat av: Gurra

bra koll där xD

2008-06-21 @ 23:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback