Gröna Lund!

Jaha, gårdagen då. Vi tillbringade ca 10 timmar på Gröna Lund. Jag var då där tillsammans med Anna, Billiam, Malin, Kristin, Robin, Emelie, Louise, Valerie, Andreas och Cicci. Vi hade det sjukt roligt, och diggade dessutom stenhårt till Christer Sjögren som var på scenen 20.00! Jag kan ju säga att jag, som jag redan visste, inte åkte Fritt Fall eller Katapulten - utan jag höll mig till miniversionerna av dem, som jag tycker är skitkul!
Extreme blev det också, en gång - aldrig mer. Den är fruktansvärd, verkligen.

Min röst var inte på topp igårkväll när vi åkte hem, men det får man ta!
Gröna lund [check]. Nu ska man bara få allting annat gjort i sommar..

Drömde föresten inatt att jag skulle börja skolan imorgon, det var lite smått panikartat måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: Malin

Extrem- Aldrig mera, fy fan, Christer var bäst! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback