Dagen

God morgon!
Jag börjar faktiskt tröttna på att vakna upp helt död, så jag kanske borde somna tidigare på kvällarna. Men jag tycker det är så himla trist! Det är mycket trevligare att vara uppe sent på kvällarna, och sova på mornarna. Vad har jag för planer idag då? Jo, vi hade ju först tänkt att vi skulle dra och bada ett par stycken. Men med tanke på att regnet har piskat mot rutan i flera timmar så vet jag inte om jag är så himla sugen på det faktiskt - trots att jag inte borde sitta inomhus idag, framförallt inte vid datorn.

Ikväll ska jag och Lina på tv-inspelning för musikmaskinen, något nytt program på kanal 5. Det ska bli roligt, trots att folk säger att det kan bli lite långtråkigt med inspelningarna ;) Men jag har ju Lina, så det ska nog fungera alldeles utmärkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback