Åh, vad mysigt det är att vara sjuk...

Isoleringen håller i sig, och höll mig vaken ännu en natt. Men inatt bestämde jag att jag skulle take a walk on the wild side typ. Det vill säga, jag flyttade kudden till andra sidan av sängen, och följde med med kroppen. Inte fan hjälpte det. Jag hade förväntat mig att omställningen på något sätt skulle få mig att finna lite ro, men det blev ju bara mer intressant att hålla ögonen öppna för att se allt ur en ny vinkel.

Dessutom låg jag i ungefär en halvtimme och funderade hur fan jag skulle göra ifall jag fick hyllan ovanför sängen i huvudet. Jag la därför min mobil vid örat, ifall jag skulle behöva göra ett emergency call liksom..

Inget hände, förutom att jag vaknade vid halv 8 för att Frida skrek någonting åt pappa - tack så mycket, jag kunde inte somna på en kvart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback