Tom Tits

Felicia, jag och Lina var på Tom Tits idag. Bara för att liksom. Det var roligt, vi sprang omkring och klickade på knappar och testade olika grejer. Men man märker faktiskt att man blir äldre, deprimerande. Jag hade så gärna velat vara lika fascinerad som de barn som vi mötte där.

Men det roligaste var nog ändå den fritt fall-liknande attraktionen som de hade där. Det var riktigt rolig, för en som är höjdrädd :) Sen råkade Lina och jag hamna i spegelrummet, där vi virrade bort oss totalt! Det var länge sedan jag var så förvirrad förut, Gröna Lunds lilla gång med speglar överallt så att man inte hittar ut var ingenting jämfört med detta. Vi hittade verkligen inte ut!

..sen att Lina blev så rädd att hon skrek när en stackars kille sa "ursäkta" och ville komma förbi var nog det jag garvade åt mest!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: HAHA eller hur :D

Postat av: annizh

det heter faktiskt Tom tit (; bara för att lixom (a) <33

2008-07-10 @ 19:05:58
URL: http://annizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback