YOU WANT A PIECE OF ME?

Bowlingen är avklarad. Och surprise surprise, jag förlorade inte! Jag kom 1-2, beroende på hur jag ska räkna. Jag fick nämligen strike på sista så jag vet inte. I början var jag ju bara så otroligt kass, och inte hjälper det att jag kastar åt fel håll. Eller alltså, jag har handen vänd åt fel håll, så klotet snurrar mot mig istället för mot målet. Men, efter ett tag ändrade det sig och jag fick rätt många strike och spare. Och dessutom körde de igång discobowling runt tio. Det var faktiskt riktigt roligt att spela idag. :)

Eftersom det bara var jag i hela gruppen(!) som inte hade busskort så fick jag åka bil med Henke och Grenis. Hah, de är för sköna alltså. Jag fick skjuts enda hem också, feting lyx säger jag bara :) De andra stod säkert och frös på busshållplatsen när jag klev innanför dörren :)

Nu blire lite tacos och sen ska jag börja plugga, läsa och grejer. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback