VARMDUSCH, JATACK

Jag har kommit fram till hur skönt det är att duscha. Jag älskar att duscha. Det är varmt och man slappnar av. När jag var liten ville jag aldrig duscha, jag hatade att duscha. Det var ju på den tiden man duschade typ en gång i veckan, men jag kan verkligen inte begripa varför jag inte ville duscha! Sen tyckte jag att det var jättekonstigt att Frida duschade varje dag hur länge som helst, men nu har jag kommit fram till att jag är likadan. Billigt blir det inte, jag blir chockad varje gång pappa berättar hur många liter som går åt, det är så otroligt mycket.

Sen förstår jag inte hur folk i TV-reklamer och sånt kan vara så otroligt snygga när de duschar, hur mycket retuschering är inte det!? Shit pomfritt liksom. Jag kan ge mig fan på att jag inte ser ut så. Jag hade tänkt hitta någon sån bild för att visa, men sen blev jag så full i skratt när jag fick se de första alternativen på google:


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det här låter lite skumt men jag tycker INTE om att duscha. Eller, jo efter ett tag om man kan stå länge, men annars inte. Det tar tid, man blir kall och jag som ínte har en normal nacke hatar att skölja håret. Så nu vet du det ;)

2008-01-16 @ 12:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback