THE DAY

Jag pluggade på bra idag i skolan, både matte och tyska. Men skolmaten är ju för jädra kass alltså. Kokt fisk med äggsås, det låter ju bara så otroligt äckligt! USCH. Efter lunch var det Goetheinstitutet som gällde. Det var rätt intressant, kul att se att man faktiskt förstod dem. Däremot höll jag på att brista ut i skratt när hon bröt på svenska och sa "uppfinning..sar". Det lät ju bara för roligt!

Efter det var det bara för mig att knalla runt i stan tills Nelly kom och vi slog oss ner på Burger King för middag. Ingen snabbmat för mig imorgon, that's for sure! Efter det kom Lina och vi gick på bio och såg Juno. En riktigt skön film, tjejen var ju så jävla ball. Jag vill vara som henne! :)

Återkommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback