TÅRTOR OCH BAKELSER

image356 image358 image357
Jag har aldrig gillat bakverk särskilt mycket. Jag gillar bullar och chokladbollar, men högre nivåer än så tycker jag inte är gott. Alla dessa ovanför är sånna som man äter en halv och därefter är man så mätt att man vill spy, och inte är de goda heller. Fulla med grädde och socker på ett sätt som bara blir too much. Jag är känd i mina kretsar för mitt sockersug, jag älskar i stort sett allt med socker i och kan glufsa i mig hur mycket som helst, det finns alltid plats för lite godis. Man bakverk har jag aldrig fastnat för, och jag får bara hålla tummarna för att jag aldrig gör det. Jag behöver inte mer.
- vad tycker ni bäst om, godis eller bakelser?

Den
här tjejen gör däremot de vackraste cupcakes jag sett, de skulle jag vilja testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback