SÖMNPROBLEM

Jag har vänt på dygnet helt, och säkert så tänker alla andra att det är väl bara gå och lägga sig tidigt ikväll så blir det bra sen. Men så funkar det inte för mig. Jag har ett x antal timmar jag måste vara uppe på en dag, om det nu är 14-15 timmar eller vad det är. Bara om jag är ruskigt sjuk(alltså inte som jag är nu) så kan jag somna tidigare. Jag har börjat sova längre på dagarna, jag tycker inte om det alls. Jag vill inte sova så länge, men på något sätt lyckades jag göra det. Nu är det ju så att jag har somnat tidigast fyra, 3 nätter i sträck nu och detta innebär att jag sover längre på morgonen. Så idag satte jag klockan för att stoppa det hela, men inte fan funkar det!? Självklart är jag en sån believer på mig själv att jag tror att jag ska hålla mig vaken, så jag ligger kvar och gosar i sängen ett tag till. Och vipps, så är klockan halv två. helvete! Imorgon SKA jag upp.


Kommentarer
Postat av: Sandra.

jo. jäkligt jobbigt att ha vänt på dygnet om man ska upp!

Postat av: Rebecca

JAG HAR OCKSÅ VÄNT PÅ DYGNET :O

2008-01-02 @ 16:48:31
URL: http://rebeccatornstrand.blogg.se
Postat av: Jessica

Welcome to my world...så har det vart för mig i snart ett år, även under skolveckorna xD förutom att jag då somnar vid fyra och går upp vid halv sju

2008-01-02 @ 17:10:51
Postat av: annizh

Samma här :P

2008-01-02 @ 17:28:44
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: Gurra

Men ni är ju värdelösa... Då stanar man uppe en hel natt, och somnar grymt tidigt dan efter, så har man vänt dygnet tillbaka!

2008-01-02 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback