SMS-FRIA VECKAN SNART ÖVER!

Nu har folket gått, efter en inte allt för smakfull middag. Inte alls gott, tycker jag. Men ni andra bara skrattar antar jag :) Jag borde pallra mig ner och packa klart allting, men av någon anledning så gör jag inte det. Istället sitter jag här och lägger över bilder. Hmpf.. Nu har jag bara några få timmar kvar, sen får jag börja skicka sms igen! *överlycklig* Ja, jag har saknat det. Man känner sig osocial, och det är jobbigt när folk skickar saker som man så gärna vill svara på. Lina säger att det varit skönt, men jag håller inte med henne helt. Visst, det har faktiskt varit rätt skönt att inte behöva skriva någonting tillbaka, inte kunna. Men ändå, nej. Jag vill kunna skicka sms när jag vill!
men aja, 3 timmar kvar! :) Tills dess ska jag ha packat klart i stort sätt, och kanske ha hunnit krypa ner i sängen :)

Falun imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback