SMS-FRI VECKA, SNART NUUUUU

2 minuter i tolv inatt fick jag ett SMS från Lina: "NEJ JAG KOM PÅ EN SAK! vår sms-fria vecka börjar om två minuter ju :O" Ah! Jag var inte förberedd på det där, inte ens en liten vink från Lina. Utan två minuter innan säger hon det, hon var nog lika chockad som jag. Det har inte ens gått 12 timmar varav jag har sovit 90% och jag har ändå varit påväg att börja skriva sms till folk. Shit! Jag kommer inte klara det här. Men, jag ska det. Inga SMS för min del, men jag får ta emot så ni får inte sluta skicka för det :) Ni får nöja er med att jag ser smset och går med ett leende på läpparna över att jag fått ett sms.

Det är ju sorgligt att jag är så beroende av min mobil som jag är, men nu ska jag i alla fall inte smsa. Ringa kommer jag göra, frågan är hur mycket? Usch, min sociala kompetens kommer vara borta innan veckan är slut. SHIT POMMES!

önska mig lycka till, det kliar redan i fingrarna..

Kommentarer
Postat av: Nelly

Är det därför hon inte har svarat på mitt sms!! Bra att ni säger det till folk innan argh

2008-01-15 @ 19:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback